Prima zi - Povestea vinului de Ighiu pe bicicletă

 Odată stabilită destinația am purces la drum voioși nevoie mare !

 După câteva ore bune de stat în mașină și un scurt popas în "Mica Romă" (Blaj) am ajuns la gazda noastră pentru primele zile de vacanță pe bicicletă în România, domnul Ovidiu Negrea.
 Ovidiu este un fost militar de carieră ce a renunțat la „haina militara”pentru a se dedica pasiunii sale ....vinul!
 Ovidiu este un OM tare fain, cu vorbă domoală și așezată ce nouă moldovenilor ne place tare, un OM cu o poveste impresionantă ce se luptă să pună în valoare străvechile podgorii din zona Sard-Ighiu-Telna.
 Un OM ce are planuri îndrăznețe cu podgoria și pensiunea lui, iar dacă cu toți oaspeții se comportă cum s-a comportat cu noi suntem 100% siguri că în 2-3 ani va trebui să apelăm la „pile”pentru un loc de cazare la Casa Negrea din Ighiu!
 Cazarea excelentă, oamenii faini, noi dispuși la „efort” au fost ingredientele perfecte pentru prima zi când :
  ✅am vizitat pe bicicletă( cum altfel) viile ce produc excelentul  Vin de Ighiu, Casa Negrea ;
  ✅am ascultat povestea Vinului de Ighiu în pivniță;
  ✅am degustat un vin deosebit obținut din soiul Iordana (iordovan) unul dintre cele mai des folosite soiuri de struguri pentru șampanizare, în secolul trecut;

 Odată cu apariția lunii și a lui Ovidiu cu un păhăruț de vinars de Ighiu ( un alt produs autentic) am început să ne pregătim pentru ziua de mâine când vom pedala spre ....Cheile Râmețului. 

Comentarii