Prima zi ...

Conform programului am plecat din Kecskemet la ora 5:30, în direcția Passau.
Drumul a fost acompaniat de nelipsită ploaie torentiala .....
  Odată ajunși în Passau am parcat mașina intr-o parcare etajata - DB BahnPark Parkhaus Donaupassage Obere Donaulände, 94032 Passau - pentru următoarele 6 zile. Atentie ziua de parcare incepe la ora 2 a.m. pana la 2 p.m. si costa 4,5 euro.....sper sa găsim mașinile în regulă...:)).
   Cu veselie am început traseul de biciclete ( Passau  - Engelhartszell an der Donau)..însă după fix 500 metri a început ploaia .....norocul nostru a fost ca a durat doar vreo 10 min.
   Am făcut câteva ture pe străduțele din Passau, si apoi ne-am încadrat pe Eurovelo6  directia Viena.Dupa ieșirea din Passau inca o tura de ploaie....fiind foarte norocoși, ploaia a început exact cand eram in fata unui magazin Lidl....deci timp de o ora( cât a durat "fenomenul meteo") am avut suficient timp de ....discutii si bere.
    Dar de acum gata cu ploaia ....si gata a fost !!!
    Având cazarea pe malul drept eram nevoiți să ajungem la feribot pana la ora 16:30 ....evident ca nu am ajuns. ...peisajul fiind atât de frumos chiar nu ne-am mai gândit la feribot !!!
   Exista totusi si o varianta de rezervă pentru "intarziati".....Centrala electrică
Donaukraftwerk Jochenstein AG - un fel de baraj ce poate fi trecut pe jos...însă sunt și 90 de trepte ( 45 de urcat, 45 de coborat)...totusi nemtii/austriecii au prevăzut aceste trepte si cu o parte speciala de " împins la bicicleta ".Barajul poate fi trecut pana la ora 22!!
   Reușind să depășim momentul de " efort" am ajuns -dupa o urcare pe foaie mica - si la prima cazare de pe traseu- www.engelhartszell-ferienwohnung.at - o mica pensiune deținută de Familia Huber.
   După un pahar de vin băut privind "traficul" de pe Dunăre am trecut la odihna ....mâine e o zi putin mai lungă!!
https://www.strava.com/activities/1670044615/shareable_images/map_based?hl=en-US&v=1530293849

Comentarii