Ziua șase-șapte-opt ...... MARAMUREȘ - BALATONI KÖRÚT 2019

       Ultima zi  pe traseul BALATONI KÖRÚT a început devreme condiționați fiind de micul dejun oferit de gazdă, astfel încât la orele 8:30 am data startul ultimilor  30 km .
 Zona de pistă cuprinsă între  Alsóörs și Balatonaliga este porțiunea cu cea mai bună suprafață de rulare, sunt multe porțiuni noi, sau recondiționate foarte recent.
  În drum spre mașini nu am ezitat să oprim de câteva ori pe malul lacului pentru odihnă .
  După aproximativ 3 ore am răsuflat ușurați când am văzut mașinile fix în locul unde le-am lăsat, dispărând teama că vigilenta Rendorseg (poliția maghiară) va fi ofensată de cele 4 mașini parcate la umbră în loc nemarcat.
   Plecarea spre locul unde am petrecut ultimele 2 zile din vacanță a fost destul de rapidă, astfel încat la orele 16 deja căutam cazarea rezervată în Hajdúszoboszló.
  După câteva peripeții, de fapt intenții ale unor unguri să ne păcălească, am reușit să ne cazăm și să ne pregătim pentru două zile de relax în cel mai mare centru spa din Europa -  Hungarospa Hajdúszoboszló .
  Au urmat doua zile pline de relaxare, cu băi termale, topogane de toate dimensiunile și culorile, soare, gulaș, paprikaș, langoși, bere și nelipsitul "căpitan Morgan", o bine meritată recompensă atât pentru adulți cât mai ales pentru copii, dupa 6 zile de "stat în șa ".
  Cu părere de rău că s-a terminat, cu bucurie că a fost extrem de fain plecăm spre casă insotiți în stânga și dreapta de interminabile piste de bicicletă ce se termină fix la vamă!!
  "Oamenii spun de multe ori că nu reușesc să își păstreze nivelul de motivație. Ei bine, nici efectele dușului nu sunt eterne – de aceea este recomandat zilnic! "– Zig Ziglar.......deci abia așteptăm să dăm o tură....

P.S. Link pentru traseu https://strava.app.link/ZWLG8O1sjY

Pregătiri pentru ultima parte


Odihnă

sprijin

Balaton Almandi












Comentarii