A fost ...... MARAMUREȘ - BALATONI KÖRÚT 2019


Am ajuns si aici,  in acest moment cand totul incepe cu …. a fost …

A fost ... o nouă experiență de neuitat împreună cu adevărați  prieteni ce se vor oleacă de bicicliști.
A fost ... o perioadă faină, cu OAMENI și momente frumoase.
A fost ... un traseu lung ( 310 km) presărat doar de veselie.
A fost ... o aventură  în care am reușit să ne cunoaștem mai bine, să devenim un grup unit chiar dacă suntem DIFERIȚI .
A fost ... o noua vacanță reușită  în care am încercat să oferim lui Vladuț, Mirunei, Monicăi, lui Vlad Dianei și  lui Andrei - "copiilor  biciclisti"-   motive pentru a îndrăgi călătoriile pe bicicleta, dacă am reușit sau nu vom vedea .....la anul.
  Orice  "a fost" se termină cu .....un nou plan, astfel încât în ultima zi de vacanță  am început să structurăm planul pentru 2020 .....când vrem să biciclim pe .... Drauradweg ...interesant nu ?
  Eurovelo 6 - 2018 - 8 "oleacă de bicicliști"
  Balatoni Korut - 2019 - 14 "oleacă de bicicliști"
  Drauradweg - 2020 - oare cați vom fi ???????
„Nu stabilirea recordurilor mă țin pe bicicletă, ci sentimentul de fericire.”



































Comentarii