Start sezon 2019

               Iarna 2018/2019 a trecut, cănd bicicliştii adevăraţi testează cauciurile pe zăpadă , noi fiind doar "oleacă de biciclişti" am stat la căldurică , am mărit echipa şi am făcut ceva planuri pentru sezonul 2019.......dar despre planuri povestim altă dată 😁😁.
        Primăvara fiind destul de generoasă cu noi , am făcut o primă ieşire în echipă completă pe 'dealurile din jurul Bacăului. Astfel într-o zi de duminică ( când moldovenii normali se aşează la masa de prânz ) noi am încălecat bicicletele şi am plecat pe următorul traseu : Bacău-Dospineşti-Buhoci-Coteni-Furnicari-Tamaşi- Chetriş-Galbeni-Nicolaie Bălcescu-Valea Seacă-Sărata-Bacău.
       A fost o primă ieşire cu de toate, cu opriri la "halba de vin" din Tamaşi, la poza de grup de la Galbeni, la o ciorbă la MamaMare, cu trafic intens, cu momente de pushbike (pentru unii:) ) cu vreo 4 km de macadam , şi la final cu o mică acrobaţie ca in filmele lui Cuck Noris.💫 💫 💫
     În final (după vreo 5 ore si 52 de km) am ajuns cu bine acasă, plini de veselie şi cu  ceva dureri in partea dorsală ........absolut normale având în vedere că e prima ieşire din 2019 !

Comentarii