Soveja ...fostul ținut de poveste -ziua 1

    După traseele de poveste de pe Eurovelo6  am hotarat sa incercam o poveste si pe la noi in zona Moldovei.
   Am hotărât să alegem zona Soveja, o zona destul de populară in perioada comunistă..însă acum intrată într-un con de umbră.
    Zona fiind noua pentru toți am hotărât sä lăsăm cei doi copii din grup la loc sigur( acasă) completând grupul cu incă doi doritori de aventura ( Mihaela și Cornel).
    După rezervarea cazării la Pensiunea Elena din Soveja, am pus la punct restul detaliilor ( traseele, programul etc.) și dimineață la ora 9 am plecat din Bacău spre Soveja ...plini de entuziasm.
    După aproximativ 150 km am ajuns in localitatea Soveja, zona cu un peisaj destul  de puțin  atrăgător.
     Pentru prima zi ( vineri) am avut in plan un traseu "scurt " Soveja - Negrilesti - Tulnici - Soveja .
     Deși traseul a fost planificat de acasă,  folosit google maps, la fața locului situația a fost total diferită!! Probabil hărțile au fost comunicate de CNADR Focșani,  altfel nu imi pot explica cum de un drum județean ( marcat pe harta ) este aproape imposibil de parcurs la pas!!!
   Ca urmare a acestei " informații eronate" am devenit .."mai biciclisti "!!   străbătînd un traseu prin pădure,  prin diverse  zone de pășune îngrădite si ....cireasa de pe tort ....vreo 2 km prin albia unui râu !!
    Însoțiți de privirile pline de mirare ale puținilor locuitori întâlniți pe traseu,  de exclamatiile si recomandările  unora mai "curajosi"( "da unde va duceți mai mama ?", "nu e bine pe aici!" , "se poate , dar e drum de taff"), după câteva popasuri făcute pentru a culege prune ( un gust demential) am reusit sa parcurgem traseul propus , chiar dacă pe un altfel de drum !
   A fost un traseu altfel, nerecomandat celor "firavi" însă deosebit !!
    Mâine avem un alt traseu "planificat":)))
   

https://www.strava.com/activities/1778698865/shareable_images/map_based?hl=en-US&v=1534525197

Comentarii