A treia zi...

   Traseul planificat pentru astăzi a  fost  Linz -Ybbs an der Donau ...vreo 90 km. Având inca proaspăt efortul de ieri ...am plecat pe traseu la ora 8 :00 mergând pe partea stângă a Dunării pe o pista de bicicleta IMPECABILA !!  
    După 20 de kilometri am ajuns la prima oprire...Lagărul Nazist din Mauthausen ...apoi la McDonalds ...pentru o cafea si ceva mâncare "sanatoasa" ..  astazi fiind duminică totul este inchis !!
   Am continuat tot pe partea stângă a Dunării pe traseul marcat pana la Grein, un orasel extrem de cochet ce se mândrește cu  cel mai vechi teatru din Austria....dupa un urcus accentuat spre cladirea teatrului am cedat tentatiei si ne-am oprit la Cipo's Pizza & Kebab( un fel de pizzerie -fastfood) !!
   După ce ne-am încărcat bateriile pentru ultimii 25 de kilometri am pedalat putin pe străduțele din Grein, nu prea mult însă deoarece orășelul e situat pe o colină...si utilizarea prea des a "foii mici" nu este o bucurie pentru noi..asa ca am plecat spre Ybbs an der  Donau.
   După Grein traseul Eurovelo6 merge câțiva kilometri buni pe strada sau in cel mai bun caz pe o porțiune de acostament, dar acest aspect nu are nici o importanta asupra siguranței,  traficul rutier este extrem de îngăduitor chiar si cu  biciclistii din Moldova !!
  După 20 kilometri ( inainte de Persenbeug) am trecut pe partea dreaptă a Dunării către Ybbs an der Donau pe podul rutier-evident cu pista pentru biciclisti-ce asigura legatura intre cele doua orase .
  În Ybbs an der Donau se afla Muzeul Bicicletei, un muzeu extrem de interesant, după ce scrie pe net, ca noi am ajuns prea târziu si nu am avut decât șansa de a face poze din exterior !!!
  După o mică pauză in fața muzeului am grăbit ritmul spre Topmotel  Oberegging, un mic hotel de tranzit unde am experimentat ( pentru prima dată) ceck-in-ul automat ...ne-am descurcat din fericire:))))
 Mâine urmează o altă zonă foarte frumoasă zona Wachau Austria ....deci somn ușor !!
  
   

Comentarii