A șasea zi ...ultima pe Eurovelo6 😥

   Astăzi am avut ultima etapă din traseul planificat, Tulln an der Donau - Viena, aproximativ 50 km.
  După micul dejun, pe la ora 9 am plecat in ultima parte din traseul planificat ..anul acesta !
  Traseul intre Tulln an der Donau si Viena incepe cu o zona străjuită in partea dreapta de Dunăre și in stângă de un șir de câțiva kilometri de casuțe de vacanță toate parcă făcute de același arhitect :))).
  După 15 km traseul vireaza spre dreapta printr-o zona de pădure ce se termină cu un lac natural, numai bun de făcut o baie :))), evident că nu am ratat această șansă !
  După această pauză a urmat ...o altă pauză generată de un mic incident de natură tehnică ! Una dintre biciclete nu a mai "rezistat la efort" și a cedat, lăsând amintire pe traseu o bucată de lanț :)))
  Norocul nostru a fost Cătălin - singurul biciclist fără ghilimele dintre noi - astfel incât după 30 de minute am continuat traseul la fel de veseli, depărtându-ne  puțin de traseul clasic pentru a trece prin Klosterneuburg, un orășel foarte frumos unde am vizitat Abația ( mânăstirea) Augustiană  Klosterneuburg, o mânăstire  veche de vreo 900 de ani, de fapt un intreg complex arhitectural situat in jurul unei piațete grandioase.
  După aproximativ 7 km parcurși pe malul Dunării, traseul Eurovelo6 intră in Viena trecând pe lângă multe din obiectivele turistice din Viena, insă noi nefiind la prima vizită nu am oprit prea des :))).
   Dacă până acum nu am avut nici un fel de probleme in ce privește cazarea( rezervările fiind făcute de prin decembrie-ianuarie) la Viena au apărut câteva probleme fiind foarte aproape de a ..."păzi bicicletele prin fața gării "..insă intr-un final cea mai insistentă dintre noi -Alina B- a rezolvat situația.
  Totuși neseriozitatea celor de la Easy Room Viena mă determină să nu recomand sub nici o formă această locație pentru cazare la Viena ( chiar dacă poate prețul mic vă poate determina să riscați).
   După ce a fost rezolvată și această ultimă cazare, a urmat o plimbare până la  Stephansdom, o poza de grup și retur cu ...metroul :)))
   Concluziile mâine ....in drum spre Kecskemét ....
  



Abatia Klosterneuburg
Interior Abatia Klosterneuburg

Piateta Abatia Klosterneuburg
Piateta Abatia Klosterneuburg


Comentarii