A doua zi ....

    Astăzi am avut planificat  un traseu de vreo 85 km......pana la Linz.
  După un mic dejun delicios pregătit de Doamna Huber am plecat spre Linz.
   Traseul a început cu ...o oprire la singura mănăstire trapista din Europa - Engelszell Abbey - o biserică deosebita unde fac un lichior de caise ...deosebit :))))
   După vizita "ecumenica" am continuat traseul printre căsuțele din Engelszell apoi pe partea dreapta a Dunarii pana la  podul de pe Ebenhoch Landesstraße unde am trecut pe partea stângă.
   După vreo 9 km am ajuns la Au ( asa se numeste zona ) de unde am luat un feribot pana la Grafenau ( cost 5 euro adult si 2,5 euro copil).Este indicat sa luati feribotul de aici deoarece pe partea stângă urmeaza o zona unde nu este amenajată pista de bicicleta, fiind o zona "amenajata" sub forma de traseu montan unde este interzis accesul cu bicicleta.
    Odată ajunși la Grafenau am continuat cu veselie inca vreo 15 km pana la Untermühl pe partea stângă a Dunării. Aici pista se termina astfel încât am luat iarăși feribotul si am trecut pe partea dreaptă. Aschach an der Donau ( vreo 20 km)....unde am facut ceva provizii ...pentru maine ( magazinele in Austria sunt închise de sâmbătă la ora 18 până luni dimineata !!!)
   După pauză de rigoare  am trecut pe partea stângă ( peste podul de lângă market Spar) si am continuat pe partea stângă pana la Linz la ...cazare  -  Harry's Home Hotel -.
   Deși nu eram cei mai odihniti turiști,  am facut si un mic antrenament de mers alert pana in centrul orașului ( vreo 5 km).
  Nefiind foarte impresionați de oras si fiind destul de obosiți , după vreo oră de plimbare prin zona centrală am plecat spre hotel ....cu taxiul.. la "sugestia" facuta de copii și doamne!
  Mâine dimineață...la 7:45  e plecarea pana la Ybbs...deci somn .... 
https://www.strava.com/activities/1671941989/shareable_images/map_based?hl=en-US&v=1530371382

Comentarii